Website Kurma
Tradisyonel olarak demografik bilgilere göre konstrüksiyonlmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun şehir analizleri için sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izleme kimliğini sitenize eklemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, ekol, gelir ve alaka alanları kadar değkonukenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların konuletmeniz için farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylece müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mualla etkinliği, amelî maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı değişme hakikat olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde mevzi saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına yer hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde değkonuti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle baş başa imdi “ne istersem onu allıkırım” dönemi serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç üs nöbetçi majör rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Malumat ve haberleşme teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına dek iş vetirelerini değkonutirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim muhtemel evet.
Bir cevap yazın