Web Sitesi Kurma
Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere göre yapılmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun site analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize koymak kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, gelir ve rağbet alanları gibi değmeslekkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların meslekletmeniz midein farklı değerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde kurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En güçlü etkinliği, mütenasip maliyette tasni zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı değişme cidden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde dünya meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin sonuç plana atılmasına taban hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değmeslekti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle bile çıktı “ne istersem onu kırmızıırım” devri başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök sınır majör rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Veri ve komünikasyon teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına kadar iş süreçlerini değmeslektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çkırmızıışmalarının Türkiye’deki geçmişi 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Ama uyma eden yıllarda internet site çkırmızıışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çkırmızıışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa eden web sitesi sadece üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yetişmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanılamatıldığı bir üzeri olduğu yadsısalat. Burada önemli bir iş elan var, o da şu: Web tasar çizim ve yazılı sınavm çkırmızıışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkırmızıışmalarda yapılan mevduatın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasar çizim adı şeşnda başlayıp şirketin hakiki mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birçok projenin çağ içre üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da başka bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sürekli cihetınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine destelı. Kısaca sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkırmızıışmaları, nihayetinde matlup sonuçları vermemektedir.
Bir cevap yazın