thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yapmak ciğerin en yaygın kullanılan dijital pazarlama kanallarının teferruatlı izahatını dunda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en emektar ve en çok aşina dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu dokunuş noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak ciğerin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı serarı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine kontaklar ve uran özetler evet da iş özetleri karşı veri ciğererebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını çıkarmak ciğerin fehamet arz etmek nazik ögönen taşır. Kişiye özel ciğererik ve ilişki çekici teklifler iştirakı tezyit etmek konusunda çok çalışmae yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir balans tesis etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en çelimlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Düğün ve tetebbu ciğerin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka başkalıkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C ciğererik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Videoteyp üleşmek, gönülğinizi elan bir küme insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü taraf sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher teşvik edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişki çekici şekilde arz etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, belli bir gaye kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız rabıtlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Feysbuk hala dünyanın en koca sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B almaçları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile rabıtlantı tesis etmek ciğerin harika bir durum. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı ciğererik türlerine malik olsa da tümü olabildiğince videoteyp/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle ciğererik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden elbette lağvetmek istediğinizi her dakika oda önünde bulundurun ve buna göre yapılanma gestaltn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği ciğerin, pazarlamacılar var olan her platformdan en çok şekilde istismar etmek ciğerin dijital pazarlama taktiklerini mütemadi uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir küme etken kullanıcıevet malik. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde endamsız mesaj, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Yalnız sosyal medyada olduğu kabilinden mesajlar endamsız ve öz olursa içli hale gelir. Pazarlama ekipleri, ancak metanetli ciğereren endamsız mesaj hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif ciğererebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilişki çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, gönülğiniz gaye kitlenizin yalnızç ve ilişki sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme ciğerin fehamet sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, veri görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, sav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital takım kartları kabilinden ciğererikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm ciğereriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylece, taharri sonuçlarında elan ali sıralarda ve elan kesif görülür, gönülğinize trafik arkaışı esenlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna mecburdır. Web gönülğinizde çok boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir küme sözcükten oluşan ifadeler) giymek SEO’nuzu elan çok hale getirir, trafik ve devirtürme konusunda elan ali payanlar esenlar. Mualla itibarlı üçüncü taraf sayfalardan örgensel kontaklar kaldırmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir kontakya gelen her tıklama ciğerin ödeme gestaltlır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin ciğererik rahatışlarında manzaralenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), koca yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve rabıtlantı göstermesi ciğerin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk dokunuş noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla tanıtabilir. Ayrıca web sitenizi taharri motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tenasüpını (elan bir küme tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.
Bir cevap yazın